.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میرحسین: پاره کردن عکس امام(ره) اقدامي مشکوک است

میرحسین موسوی پاره کردن عکس امام در جریان وقایع 16 آذر را کاملا مشکوک و یک اقدام ضدانقلابی دانست.

به گزارش ايلنا،نخست وزير دوران امام(ره)، در پاسخ به سئوالي که موضع وي را درباره پاره شدن عکس امام و نشان دادن صحنه اهانت به عکس امام از سیمای جمهوری اسلامی جويا مي‌شد،گفت : حضرت امام خمینی احیاگر دین در قرن حاضر و بیدارگر بزرگ ملت‌ها برای مبارزه با مستکبران است . ایشان به گردن همه ملت ها به ویژه ملت های مسلمان و مردم ایران حق بزرگی دارند و قطعا هیچ انسان منصف و مومنی به خود اجازه نمی دهد چنین اهانتی به عکس ایشان بکند.
میرحسین موسوی كه با روزنامه جمهوري اسلامي گفت وگو مي‌كرد، افزود : کسانی که به اینجانب محبتی دارند هرگز کوچکترین اهانت به حضرت امام خمینی را جایز نمی دانند و حفظ حرمت امام را واجب می دانند. اطمینان دارم که دانشجویان هرگز دست به چنین ساختارشکنی‌هائی نمی زنند زیرا همه میدانیم که دانشجویان به امام عشق می ورزند و حاضرند برای آرمان های امام جان فشانی کنند.
وي ادامه داد : اطلاعات دقیقی درباره اینکه اصولا چنین کاری صورت گرفته باشد ندارم کما اینکه درباره عاملان این اقدام ساختارشکنانه نیز اطلاعات روشنی نداریم ولی بهرحال اگر چنین کاری صورت گرفته باشد این یک اقدام مشکوک است و پخش آن صحنه ضدانقلابی از سیمای جمهوری اسلامی نیز اقدام نادرستی بود. از رسانه‌های بیگانه که همواره درحال دشمنی با نظام جمهوری اسلامی هستند انتظاری جز این نیست که با سواستفاده از این قبیل حوادث مرتکب چنین اقدامی بشوند اما چنین اقدامی توسط رسانه ملی که موجودیت خود را به برکت انقلاب عظیمی که به رهبری حضرت امام خمینی پیروز شد مرهون است به‌ هیچ‌وجه قابل قبول نیست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امير 21 آذر 1388
حضرت آقاي مير حسين مصاحبه هاي اين چند وقت شما با رسانه هاي بيگانه رو چطور تفسير مي فرمائيد
نا شناس 21 آذر 1388
جناب میرحسین ! رسانه های بیگانه در زمان حضرت امام (ره) میر حسین را چون حامی انقلاب بود نه تنها تعریفی از او نمی کردند بلکه حتی الامکان تصویری از اورا نیز نشان نمی دادند چه شده است که میر حسین آزادی خواه !!!خوراک هر روزه تبلیقاتی آنهاشده ؟؟ چشم مان روشن نخست وزیر امام که طرفدارانت قلب همه مارا به درد میآورند. خدا ازت نگذرد .چگونه در اون دنیا می خواهی با امام ملاقات کنی ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.